סמינרי מחקר
תאריך | מרצים | נושא | |
14.3.2018 | היילי וייגלט- מרום, יורם עשת-אלקלעי, גל בן-יהודה אמיר וינר, בני זקס, ניצה גרי | ||
11.12.2017 | בני בורנפלד | מנגנוני משחוק (gamification) ומשוב לעידוד השתתפות אפקטיבית באתרי שאלות ותשובות | |
15.11.2017 | ד"ר שיר אתגר |
Always on my mind: האם מולטיטאסקינג באמצעות סמארטפונים משפיע על אינטימיות זוגית? |
|
12.6.2017 | פרופ' מאיר רוס, University of Wisconsin, Green Bay, WI, USA | The Trifurcation of the Labor Markets in the Networked, Knowledge-Driven, Global Economy | |
10.5.2017 | איל רבין דוקטורט בהנחיית פרופ' מרקו קאלז (האוניברסיטה הפתוחה בהולנד) וד"ר יורם קלמן (האוניברסיטה הפתוחה בישראל) אורית עבדיאל תואר שני בחינוך במגמת טכנולוגיות למידה, באוניברסיטה הפתוחה, בהנחיית ד"ר תמר שמיר-ענבל וד"ר אינה בלאו תומר לובטון תואר שני בחינוך במגמת טכנולוגיות למידה, באוניברסיטה הפתוחה, בהנחיית ד"ר תמר שמיר-ענבל וד"ר אינה בלאו |
סמינר מחקרי סטודנטים | |
26.4.2017 | ד"ר נאוה שקד, הפקולטה להנדסה, מכון טכנולוגי חולון HIT | אווטארים וסוכנים וירטואליים – יחסים וממשקים מולטימודאליים | |
11.1.2017 | ד"ר לאוניד ברנבוים , המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב, האוניברסיטה הפתוחה | מערכות מרובות משתתפים: האתגרים החישוביים של בו-זמניות ושבירת סימטריה | |
14.12.2016 | ד"ר סיגל עוזיאל-קרל, המכללה האקדמית אחווה | הנגשה לשונית של מידע לאנשים עם מוגבלות שכלית | |
9.11.2016 | ד"ר גלעד רביד, המחלקה להנדסת תעשייה וניהול, אוניברסיטת בן-גוריון | מישחוק בלמידה: הניעה והנאה | |
13.6.2016 | פרופ' טלי היימן וד"ר דורית אולניק שמש המחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה, האוניברסיטה הפתוחה ד"ר אורלי טנא-גזית ופרופ' ניצה גרי המחלקה לניהול ולכלכלה, האוניברסיטה הפתוחה |
סמינר מחקרים בפעולה | |
9.5.2016 | ציפי רוזנפלד תואר שני בחינוך במגמת טכנולוגיות למידה, באוניברסיטה הפתוחה, בהנחיית ד"ר שרית ברזלי וד"ר אינה בלאו אורלי וייסר תואר שני בחינוך במגמת טכנולוגיות למידה, באוניברסיטה הפתוחה, בהנחיית ד"ר אינה בלאו ופרופ' יורם עשת-אלקלעי |
סמינר מחקרי סטודנטים | |
11.4.2016 | פרופ' ניצה גרי, המחלקה לניהול ולכלכלה, האוניברסיטה הפתוחה | השלכות השימוש בווידיאו מקוון בלמידה מרחוק ובלמידה מעורבת עלשימור סטודנטים והישגיהם | |
14.3.2016 | אמנון זילבר, מוזיאון העיצוב חולון והמוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס | עיצוב כמנוף לשינוי חברתי | |
11.1.2016 | ד"ר יעל בן ( אוניברסיטת שפילד ) וד"ר עופר ברגמן (אוניברסיטת בר-אילן) |
Navigating through digital folders uses the same brain
structures as real world navigation |
|
2.12.2015 | ד"ר אורלי פורמן, Lingua.ly | למידה מסתגלת בסביבות למידה דיגיטליות מקוונות ![]() |
|
26.10.2015 | ד"ר ארנון הרשקוביץ, בית הספר לחינוך, אוניברסיטת תל-אביב | "זה בטוח מפוברק, אין כמעט 'לייקים'": משתנים חברתיים והערכת אמינות מידע מדעי באתרי רשתות חברתיות | |
15.6.2015 | ד"ר לאורה רוזנבאון, החוג לשפה וספרות אנגלית ומרכז שגיא לחקר האינטרנט, אוניברסיטת חיפה | Crossmodal Interaction in Multiparty Video-Mediated Environments | |
11.5.2015 | ד"ר רבקה טאוב, האוניברסיטה הפתוחה | למידה רב-תחומית: ההשפעות ההדדיות של למידת פיזיקה ומדעי המחשב בקורס מדע חישובי | |
9.3.2015 | עדי פרידמן בהנחיית ד"ר אינה בלאו ופרופ' יורם עשת;
אורלי וייסר בהנחיית ד"ר אינה בלאו ופרופ' יורם עשת |
סמינר מחקרי סטודנטים | |
12.1.2015 | ד"ר ענת בן-דוד , האוניברסיטה הפתוחה | גיאופוליטיקה של מיעוטים במרחב מקוון: מיפוי דיגיטלי של הרשת הערבית בישראל | |
15.12.2014 | ד"ר ארנת טורין , האקדמית גורדון | כיצד מדומיין בית הספר העתידי ביצירות קולנוע וספרות של מדע בדיוני? ![]() |
|
17.11.2014 | ד"ר רעות צרפתי, האוניברסיטה הפתוחה | חיזוי מבני רב-שפתי בעיבוד שפה טבעית | |
16.6.2014 | Dr. Yair Levy and Dr. Michelle M. Ramim | The Role of Data Analytics as an Exploratory Research Tool | |
12.5.2014 | רונית ליס-הכהן, בהנחיית ד"ר ורד זילבר-ורוד וד"ר אינה בלאו
רונן בר לב בהנחיית ד"ר ניצה גרי וד"ר דפנה רבן |
סמינר מחקרי סטודנטים | |
31.3.2014 | רבקה גדות, החוג לחינוך מתמטי מדעי טכנולוגי באוניברסיטת תל אביב והמחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב באוניברסיטה הפתוחה ד"ר ענת לרנר, המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב, האוניברסיטה הפתוחה וד"ר ורד זילבר-ורוד, המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה, האוניברסיטה הפתוחה |
מחקרים בפעולה | |
20.2.2014 | Prof. Thomas C. Reeves, College of Education, The University of Georgia, USA | Socially Responsible Educational Technology Research: The Promise of Educational Design Research | |
20.1.2014 | ד"ר ענת בן סימון, המרכז הארצי לבחינות ולהערכה |
הערכה ממוחשבת של חיבורים: תשתית טכנולוגית, תיאוריה ויישום | |
23.12.13 | ד"ר נעמי גורבט, מטח | בין שתי שפות: שלבים בתהליך רכישת עברית כשפה שנייה | |
18.11.2013 | מר ליאור זלמנסון, הפקולטה לניהול,אוניברסיטת תל-אביב | נאמנות צופים ומחויבות משתמשים בעידן הרשת | |
10.6.13 | פרופ' אראל אבינרי אפקה - המכללה האקדמית להנדסה תל-אביב |
עיצוב מידע תחבורתי - תובנות מכלכלה התנהגותית | |
29.4.13 | סמינר מחקר מאמון אבו אלהיג'א, בהנחיית ד"ר אבנר כספי תמי דובי, בהנחיית פרופ' יורם עשת וד"ר סיגל עדן |
סמינר מחקרי סטודנטים | |
21.3.2013 | Dr. Thomas Michael Power Faculty of Education, Universite Laval, Quebec City, Canada |
||
18.3.2013 | ד"ר גיא הופמן, המרכז הבינתחומי הרצליה | רובוטים כעמיתים: אלתור, גופניות ובינה מלאכותית | |
28.1.13 | ד"ר ורד זילבר - ורוד, האוניברסיטה הפתוחה | לטעות זה אנושי: מקרי מבחן של טכנולוגיות שפה | |
26.11.12 | ד"ר אינה בלאו ופרופ' יורם עשת , המחלקה לחינוך ופסיכולוגיה, האוניברסיטה הפתוחה ד"ר רותי גפני, המכללה האקדמית תל אביב-יפו, והמחלקה לניהול וכלכלה , האוניברסיטה הפתוחה ד"ר ניצה גרי, המחלקה לניהול וכלכלה , האוניברסיטה הפתוחה |
מחקרים בפעולה | |
15.10.12 | פרופ' אופיר טוראל , Department of Information Systems and Decision Sciences |
"התמכרות": הצד האפל של שימוש יתר בטכנולוגיה | |
11.6.12 | ד"ר יאיר עמיחי-המבורגר, המרכז הבינתחומי הרצליה | האינטרנט כסביבה להעצמה אישית בקרב בעלי עכבות חברתיות | |
7.5.12 | נעה זמר, אוניברסיטת חיפה ד"ר יורם קלמן, האוניברסיטה הפתוחה ד"ר גל בן-יהודה, האוניברסיטה הפתוחה פרופ' יורם עשת, האוניברסיטה הפתוחה ד"ר סיגל עדן, אוניברסיטת בר אילן אמיר וינר וד"ר צילי רז-ליברמן, האוניברסיטה הפתוחה |
מחקרים בפעולה | |
23.4.12 | ד"ר קריסטה אסטרחן, ביה"ס לחינוך, האוניברסיטה העברית | ארגומנטציה בסביבות טכנולוגיות: על תרומתם של כלים טכנולוגים לפיתוח שיח ביקורתי | |
19.3.12 | שרית ברזלי, המרכז לחקר חדשנות בטכנולוגיות למידה, האוניברסיטה הפתוחה | "באינטרנט אי אפשר לדעת"? אפיסטמולוגיה אישית ולמידה בסביבה דיגיטלית |
|
16.1.12 |
ד"ר נירית גביש, המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה | אימון מולטי-מודאלי: הנחייה ויזואלית במשימות מרחביות הינה אטרקטיבית אך מסוכנת | |
2.1.12 | ד"ר אביב שחק, University of Toronto | סמינר מחקר מיוחד: תכנון אפקטיבי של תיעוד עזר לשימוש בתוכנות: מה ניתן ללמוד ממשתמשים? | |
19.12.11 |
ד"ר אינה בלאו, האוניברסיטה הפתוחה | ||
7.11.11 |
ד"ר טל הסנר, האוניברסיטה הפתוחה | לצפות בצופים: כיצד בוגרים עם קשיי קשב וריכוז צופים בשיעורי וידאו מוקלטים? | |
20.6.11 | איריס אדטו-בירן, היחידה לסטודנטים עם לקויות למידה, מערך הייעוץ וההדרכה ללימודים אקדמיים, האוניברסיטה הפתוחה דנה כספי-צחור, המחלקה לחינוך ופסיכולוגיה, האוניברסיטה הפתוחה |
טכנולוגיות סיוע בשימוש סטודנטים באוניברסיטה הפתוחה | |
16.5.11 | ד"ר ליזי כהן, ביה"ס לחינוך, אוניברסיטת בר אילן | ||
14.3.11 | פרופ' אריק רגובסקי, בית הספר למינהל עסקים, Wayne State University | בשלות ארגונית ליישום טכנולוגיות מידע: מדד למוכנות ארגונית לאימוץ אפטיבי של חדשנות טכנולוגית |
|
3.1.11 | ד"ר יובל קליש, אוניברסיטת ת"א פרופ' עמליה אוליבר, האוניברסיטה העברית |
יצירת ידע ברשתות בין-ארגוניות: האיזון בין השאיפה להתחדשות והצורך בהגנה על ידע | |
29.11.10 | פרופ' יורם עשת-אלקלעי, האוניברסיטה הפתוחה
אמיר וינר, האוניברסיטה הפתוחה פרופ' יואב יאיר, האוניברסיטה הפתוחה איתי הר-אבן, האוניברסיטה הפתוחה |
בית מדרש: הספרים הדיגיטליים לאן? |
|
18.10.10 |
גב' פנינה שטרן,אוניברסיטת תל אביב | קשב וקריאה מנייר וממסך בקרב מתבגרים | |
7.6.10 |
גב' תמי נויטל, מרכז שה"ם, האוניברסיטה הפתוחה |
"בלי מחשב אני לא יכולה לעבוד" - האמנם? מאפייני השימוש שעושים מרצים באקדמיה בסביבה עתירת תקשוב | |
26.4.10 |
ד"ר רונית קמפף, |
ילידים דיגיטליים (Digital Natives) והסכסוך הישראלי - פלסטיני: המקרה של PeaceMaker | |
08.03.10 |
חגית ירדן, המחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע |
שימוש באנימציות ללמידה והוראה: המקרה של ביוטכנולוגיה הזמנה |
|
08.02.10 |
Prof. Vijay Kumar
Massachusstts Institute of Technology (MIT) |
||
25.01.10 |
ד"ר יורם קלמן, המחלקה לניהול ולכלכלה, האוניברסיטה הפתוחה |
השפעתן של טכנולגיות חדשות על מודלים עסקיים של מוסדות להשכלה גבוהה: הזמנה | |
7.12.09 | סמינר מחקר אריאלה לונברג בהנחיית אבנר כספי מירלה וידר בהנחיית פול גורסקי |
מחקרי סטודנטים בטכנולוגיות למידה: הזמנה | |
9.11.09 | ד"ר יפעת בילואוס,
אוניברסיטת בר אילן ומכון וצמן למדע |
שיתוף מידע ברשת -מדוע? | |
11.06.09 | פרופ' מיטש רזניק, MIT גב' קרן בראנן, MIT |
Preparing for a creative society קובץ מצורף ![]() |
|
16.3.09 | פרופ' דוד חן, דקאן ביה"ס לחינוך, המרכז ללימודים אקדמיים |
האדם הלומד -בין תשתית ביולוגית לסביבות למידה דיגיטליות | |
16.2.09 | Professor Judith Donath , אוניברסיטת ברקלי, קליפורניה |
||
21.1.09 |
סיגל עדן, יורם עשת -אלקלעי אבנר כספי, תמר לוין |
מחקרים בפעולה | |
12.11.08 | פרופ' אלי כהן, מנהל The informing Science Institute:California |
Informing Science: An emerging Research Transdiscipline (הרצאה באנגלית) | |
27.10.08 |
ד"ר גלית בוצר, הפקולטה לחינוך ,אוניבסיטת חיפה |
התנסות חושית ולמידה בסביבות ממוחשבות | |
16.6.08 |
ד"ר יואב יאיר, ראש שה"ם, האוניברסיטה הפתוחה |
פא"ר - גישה חופשית ברשת לחומרי לימוד וספרים של אוניברסיטה הפתוחה | |
19.5.08 |
מיכל אהרון בהנחיית יורם עשת וערן חיות חיים שני בהנחיית פול גורסקי משה חיימוביץ' בהנחיית אורן צוקרמן |
||
28.4.08 |
ד"ר ישע סיון, שנקר, ב'"ס גבוה להנדסה ועצוב |
עולמות וירטואליים אמיתיים:שילוב של חברה, יצירה ומסחר. | |
31.3.08 |
ד"ר רלי בריקנר, ד"ר אווה גוטרמן, יעל אלברטון, רונית שגיא,האוניברסיטה הפתוחה ד"ר גילה קורץ, אוניברסיטת בר-אילן |
סוגיות הקשורות לעמדות הסגל האקדמי כלפי השימוש בטכנולוגיות בהוראה. | |
25.2.08 |
פרופ' מרסלו דסקל, אוניברסיטת תל אביב |
השפה כטכנולוגיה קוגנטיבית | |
4-6.2.08 |
פרופ' ברברה טברסקי, אוניברסיטת סטנפורד |
ייצוגי ידע | |
17.12.07 |
קרן פרצל, רונית וובמן, יורם עשת ובת-שבע אנגלברג-בר, אבנר כספי, ערן חיות וקלי ספורטה |
מחקרים בפעולה השפעת ניקוד טקסט און-ליין של מילים הומוגראפיות על הבנת הנקרא בקרב דוברי עברית שפת אם ושפה שניה.
תפיסת למידה: הפער בן הזכרות בלמידה והלמידה עצמה, בחינת למידה מקלטות וידיאו. |
|
22.10.07 | דר' סיגל עדן, מרכז צ'ייס, האוניברסיטה הפתוחה |
פיתוח תפיסת רצף זמן בעזרת טכנולוגיה מתקדמת![]() ![]() |
|
11.6.07 | גב' אינה בלאו המחלקה לחינוך ופסיכולוגיה, האוניברסיטה הפתוחה |
"אני, אנחנו, אבל אתה לא: השפעת נוכחות חברתית על תפיסת הלמידה בקבוצות דיון" |
|
30.4.07 | פרופ' ליאו קורי, המכון להיסטוריה ופילוסופיה של המדעים והרעיונות,אוניברסיטת ת"א |
||
19.3.07 | פרופ' מרדכי (מוטי) בן-ארי, המחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע |
מהן ההשפעות של סביבת האנימציה Jeliot על לימוד תכנות אצל מתחילים? | |
21.2.07 | סדרת הרצאות אורח פרופ' טרי אנדרסון |
אינטראקציות אנושיות בסביבות הלמידה המקוונות | |
27.11.06 | מחקרים בפעולה : נועה באומן ועינת איגר פול גורסקי ואבנר כספי |
הקשר בין גישות ללמידה והתנהגות דיאלוגית | |
23.10.06 | פרופ' שיזף רפאלי, ראש המרכז לחקר חברת המידע: אוניברסיטת חיפה |
||
3.7.06 |
ד"ר אבנר כספי, ד"ר רונית בוגלר, ד"ר סוניה רוקס |
סגנונות מנהיגות בסביבות לימוד וירטואליות | |
14.06.06 | "בית מדרש" משותף למרכז צ'ייס ושה"ם | למידה שיתופית בסביבת WIKI | |
22.05.06 | פרופ' עדו ערב, הטכניון |
החלטות קטנות, משוב ולמידה בסביבות טכנולוגיות | |
6.4.06 | ד"ר גלעד רביד , לאה אהרונוביץ - משרד החינוך |
פודקאסטינג - סמינר משותף למרכז צ'ייס ושה"ם קישור למצגות: 1. מצגת לאה אהרונוביץ 2. מצגת מגלעד רביד |
|
23.3.06 | פרופ' דוד גפן, אוניברסיטת דרקסל, פילדלפיה | על חוזה פסיכולוגי בין מוכר וקונה ברשת | |
6.2.06 | יורם קלמן, אונ' חיפה |
שקט בכיתה! שתיקה בכיתה הוירטואלית, ומעבר לה | |
26.12.05 | סמינר מחקר | מחקרים בפעולה. | |
26.9.05 | סדנה מנחות: ד"ר יעל קלי ותמר רונן-פורמן, הטכניון |
הסדנה מהווה המשך להרצאה של דר. קלי בסמינר המחקר של מרכז צ'ייס. במסגרתה יתנסו המשתתפים בניסוח עקרונות העיצוב של סביבות למידה מבוססות-מחשב לפי עקרונות של Design-Based Research |
|
16.5.2005 | ד"ר י קלי | מאגר עקרונות עיצוב לפיתוח טכנולוגיות חינוכיות | |
21.3.2005 | פרופ' ד. מיודוסר | על המפגש בין תבונה וטכנולוגיות קוגניטיביות | |